ICS Card activeren / deblokkeren
Een nieuwe of vervangende ICS Card ontvangen? Er zijn verschillende manieren om uw creditcard te activeren (of deblokkeren):
Optie 1: activeren via Mijn ICS
Meld u aan bij Mijn ICS en kies voor ICS Card(s) deblokkeren. Klik op de ICS Card die u wilt deblokkeren. Dat is alles! Nu kunt u de ICS Card direct gebruiken.
Optie 2: activeren via betaling
Betaling in de winkel
U kunt uw nieuwe ICS Card deblokkeren door een betaling in de winkel te doen met uw pincode. De ICS Card is daarna direct klaar voor gebruik. Ook Extra Card-houders kunnen zo de creditcard deblokkeren.
Online betaling
Indien u een online betaling doet, die via 3D Secure verloopt, wordt uw creditcard automatisch gedeblokkeerd. Mocht dit niet lukken (de betaling wordt afgewezen). Deblokkeer de Card dan handmatig via Mijn ICS. Extra Card-houders voeren dezelfde acties uit.
Werkt uw ICS Card niet na het activeren? Bekijk onze 7 oplossingen.
Vervangende creditcard: update accountgegevens bij webshops
Heeft u een vervangende ICS Card ontvangen? Betaalt u in webshops of via apps weleens met uw creditcard? Heeft u online abonnementen lopen met automatische betalingen via uw ICS Card? Dan zijn hier waarschijnlijk oude creditcardgegevens aan gekoppeld. Om te voorkomen dat u niet kunt betalen, is het nodig dat u deze gegevens in uw online accounts en/of apps wijzigt:
- 16-cijferig ICS Cardnummer
- vervaldatum
- veiligheidscode (CVV/CVC)
Voorbeelden van bedrijven die met online accounts of apps werken; iTunes, Groupon, Spotify, McAfee, Google, Bol.com, Netflix, Norton, DropBox, Bijenkorf, Zalando.
Zoekt u informatie over:
- Vervangende Card aanvragen
- Card activeren / deblokkeren
- Online identificeren: zo regelt u het
- Extra Card aanvragen
Neem contact met ons op
-
Telefonisch
Het telefoonnummer vindt u op de contactpagina. Bereikbaar 24/7.
-
Contactformulier
Stuur een e-mail via het contactformulier in Mijn ICS.
-
Postadres
Postbus 23225, 1100 DS Diemen